Καλέστε μας: 2310 232 701

Συμβουλές για την κουβέντα με τον υποψήφιο χρήστη

Γνωρίζουμε πόσο αγχωτικό είναι όταν ο γονιός μας ή ένας αγαπημένος μας μεγαλώνει. Συχνά είναι απρόθυμοι να κάνουν μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής τους, όπως η χρήση μιας ιατρικής υπηρεσίας ειδοποίησης – ακόμη και αν αυτό θα μπορούσε να τους σώσει τη ζωή καθώς παρέχει γρήγορη πρόσβαση βοήθειας σε οποιαδήποτε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Αλλά το να γίνει μια ειλικρινής συζήτηση για την χρήση μιας υπηρεσίας τηλεφροντίδας μπορεί να είναι πιο δύσκολο από όσο φαίνεται.

Θέλετε να είστε ενήμεροι για τους κοινότερους φόβους τους και έτοιμοι να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες τους; Δείτε εδώ πώς:

Η αλήθεια είναι ότι το 33% εκατό των ανθρώπων άνω των 65 ετών πέφτουν τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο εντός της οικίας τους, και μια χρόνια πάθηση αυξάνει την πιθανότητα σημαντικά.
Μια υπηρεσία ιατρικού συναγερμού είναι ένα μέτρο ασφαλείας, όπως ακριβώς και η ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο. Τις περισσότερες φορές δεν θα την χρειαστούμε, παρόλα αυτά την φοράμε, γιατί την στιγμή που θα μας χρειαστεί θα μας σώσει την ζωή.

Προσθέτοντας μια μηνιαία δαπάνη είναι πάντα δύσκολο, ειδικά στην σημερινή εποχή στην χώρα μας. Όμως, η έλλειψη γρήγορης πρόσβασης στις υπηρεσίες άμεσης βοήθειας σε περίπτωση πτώσης ή παρόμοιου περιστατικού μπορεί να έχει ακόμα σοβαρότερες επιπτώσεις στην υγεία μας, με αποτέλεσμα την αύξηση των ιατρικών εξόδων.

Ενώ το κόστος που συνδέεται με την υπηρεσία ιατρικού συναγερμού της Lifelink, είναι πολύ μικρότερο από το κόστος που θα μπορούσε να δημιουργηθεί χωρίς αυτήν.

Όμως, το κινητό τηλέφωνο δεν είναι αρκετό. Σε περίπτωση πτώσης το κινητό τηλέφωνο, μπορεί να μην είναι προσβάσιμο ή να είμαστε αποπροσανατολισμένοι αδυνατώντας να το χειριστούμε ή η μπαταρία να έχει αποφορτιστεί.

Είναι πολύ πιο αξιόπιστο να χρησιμοποιήσετε μια ιατρική συσκευή συναγερμού. H συσκευή κλήσης βοήθειας φοριέται, και δεδομένου ότι είναι αδιάβροχη, είναι πάντα προσιτή ακόμα και στο ντους.

Αυτό που πραγματικά λένε είναι ότι βρίσκονται σε δύσκολη θέση και ότι δεν θέλουν ο κόσμος να τους βλέπει να το φορούν. Θα πρέπει να δείχνετε κατανόηση. Αυτή είναι μια πραγματική ανησυχία. Δεν είναι ματαιοδοξία.

Δείξτε τους πώς η συσκευή μπορεί να φορεθεί και κάτω από τα ρούχα. Ορισμένες συσκευές μπορεί να φορεθούν στον καρπό, όπως ένα ρολόι και κανείς να μην το παρατηρήσει.

Να θυμάστε: Για την συζήτηση με τους οι γονείς σας, η επιλογή της κατάλληλης στιγμής είναι το παν.

Επιλέξτε μια ήσυχη τοποθεσία, ένα οικείο περιβάλλον, για να μιλήσετε ήσυχα. Δεν θέλετε να είστε αρνητικοί, αλλά ρεαλιστές. Αν οι γονείς σας έχουν υποστεί πρόσφατα μια πτώση, έχουν διαγνωστεί με μια ασθένεια, ή αισθάνονται αδύναμοι, είναι μια καλή στιγμή να συζητήσετε για το τι προσφέρει μια συσκευή ιατρικού συναγερμού.

Θα πρέπει να τους δώσετε να καταλάβουν ότι χρησιμοποιόντας μια υπηρεσία τηλεφροντίδας,  μπορούν να συνεχίσουν να ζουν ανεξάρτητοι και χωρίς φόβο, στον χώρο που επιθυμούν οι ίδιοι, με ασφάλεια και αξιοπρέπεια.

Συζητήστε με τους γονείς σας για την συσκευή κλήσης βοήθειας

Μιλώντας στους γονείς σας σχετικά με την απόκτηση ενός συστήματος ιατρικού συναγερμού μπορεί να είναι μια δύσκολη και συναισθηματικά φορτισμένη συζήτηση. Αρχικά μπορεί να θεωρήσουν τα συστήματα ιατρικού συναγερμού ως απώλεια της ανεξαρτησίας τους ή ως ένα σημάδι ότι δεν μπορούν να φροντίσουν τον εαυτό τους. Παρόλα αυτά, αν η μητέρα ή ο πατέρας σας, μπορούν να επωφεληθούν από μια συσκευή ιατρικού συναγερμού τότε η συζήτηση ήταν απαραίτητη

Αρχίστε με τα οφέλη ιατρικού συστήματος συναγερμού

Βοηθήστε τον γονιό σας να καταλάβει ότι δεν χάνουν στην πραγματικότητα την ανεξαρτησίας τους, αντιθέτως, ένα σύστημα ιατρικού συναγερμού είναι ένα μέσο ανεξαρτησίας που μπορεί να παρατείνει τον χρόνο παραμονής τους στο σπίτι τους.

Ακούστε όποιες ανησυχίες ή ερωτήσεις μπορεί να έχουν, και δώστε τους να καταλάβουν ότι νοιάζεστε για αυτούς και ότι απλά θέλετε μια λύση που θα τους κρατήσει τόσο ευτυχείς όσο και ασφαλείς. Μιλήστε στην μητέρα σας για το πώς μια συσκευή ιατρικού συναγερμού θα της δώσει τη δυνατότητα να καλεί σε βοήθεια όποτε χρειάζεται, ακόμα κι αν είναι μόνη της και δεν μπορεί να φτάσει στο τηλέφωνο. Αν πέσει και τραυματιστεί, δεν θα πρέπει να περιμένει μέχρι, τυχαία ίσως, να έρθει κάποιος για να δει αν είναι καλά πριν καλέσει για βοήθεια. Ο χρόνος αναμονής για βοήθεια μετά από πτώση μπορεί να σημαίνει την διαφορά ανάμεσα σε ένα μικρό ή ένα κρίσιμο πρόβλημα υγείας.

Συζητώντας αυτά τα σημεία με το αγαπημένο σας πρόσωπο μπορεί να το βοηθήσει να συνειδητοποιήσει τα πλεονεκτήματα, την ανεξαρτησία και την ξεγνοιασιά που θα κερδίσει από τη χρήση ενός ιατρικού συστήματος συναγερμού

Πρώτη προτεραιότητα να έχετε τον γονιό σας

Αν μιλήσετε στον γονιό σας με κατανόηση και αγάπη, μπορείτε να τον βοηθήσετε να δει ότι ένα ιατρικό σύστημα συναγερμού θα ενισχύσει την ανεξαρτησία του, δεν θα την αναιρέσει. Μόλις είναι έτοιμος να πάρει την απόφαση να αγοράσει μια συσκευή ιατρικού συναγερμού, βοηθήστε τον με τη διαδικασία εγκατάστασης. Συμπληρώστε όλα τα χαρτιά και βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά πριν βάλετε τη συσκευή για χρήση. Δοκιμάστε τη συσκευή προσεκτικά, καθώς επίσης ελέγξτε τη λίστα επαφών έκτακτης ανάγκης. Συζητήστε ανοιχτά και με ειλικρίνεια και μην απορρίπτετε τις ανησυχίες του αγαπημένου σας , αλλά τονίστε τα πλεονεκτήματα της συσκευής έτσι ώστε τόσο εσείς όσο και ο γονιός  σας να νιώσετε ξεγνοιασιά ξέροντας ότι η βοήθεια σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης θα  είναι διαθέσιμη απλά με το πάτημα ενός πλήκτρου.